Jom Tambah DUIT

13 Julai 2009

Sahabat


Tak sangka dalam aku berblogging nie ada gak yang nak kenal ngan diri ini...
Terharu nyer rasa di hati...Salam seorang rakan di alam siber nie memang tak mungkin aku hampakan..seboleh-bolehnya aku cuba untuk menjadi seorang sahabat yang boleh menjadi tempat untuk sahabatnya merasa selesa apabila menceritakan perihal dirinya sendiri. Hopefully aku mampu untuk jadi orang yang seperti itu...

Aku pun tak sangka akan diutus dengan kiriman emel daripadanya. Aku anggap dia seperti adikku sendiri memandangkan adik-adikku yang perempuan semua telah mendirikan rumahtangga masing2 serta ada tanggungjawab yang perlu dilaksanakan apabila telah menempuh alam bekeluarga niekan...! Walauapa pun aku gembira sesangat dengan kehadiran sahabat yang satu ini..


4 ulasan:

Princess berkata...

siapa ek sahabat nye tu?? mesti baik sngt..nk gak dpt sahabat cam tu..

Sue berkata...

bak kata org tua2, kawan yang sama ketawa memang senang sangat nak dapat tapi kawan untu merasai susah kiter memang satu dalam seribu kot...!

kalau ada kawan yang macam tu kan memang la bahagia rasa hidup ini...

sapa kawan tu biar la ia menjadi rahsia... aper2 pun thanx yea sbb sudi menyinggah ke rumah saya yang dah lama tak berkemas ini..

tengah bz sikit skunk nih...(eh! iyer ker..? ahaks!)

yAbEeN berkata...

betol3x..ben sokong ape yg kak sue tep..huhu..kak sue ke??ke ben yg lg tua..huhu..=D

Sue berkata...

iyer ker yabeen other than me? sbb sya memang merasakan yabeen adik kepada kak sue...

memang tak mau kalahkan! hehehe....