Jom Tambah DUIT

08 September 2009

Sekadar Renungan...



Sebenarnya tak tahu nak buat apa hari nih! Lega yang amat sangat sebab baru jer habis closing. Boleh la lepak sikit lepas nih. nasib baik raya tak berapa sibuk sangat. Kalu tak memang tak boleh nak cuti lama... Kesian lak pada anaknda berempat tu...


Iya lah cuti patut boleh gak nak berjalan-jalan tapi kalu bonda n ayahndanya tak boleh nak cuti lama nak bawak berjalan-jalan pun tak boleh macamaner kan! Serupa cam dorg tak cuti.. Tambahan lak dengan macam-macam fenomena yang melanda dunia akhir-akhir nie seriau gak nak keluar rumah! He~~ demi langkah keselamatan.....


Apa lah fikirakan yang mengarut jer aku nih! Nak bercerita aku bukannya penglipurlara. Nak bermadah bersyair aku tidak dianugerahkan kebolehan seperti itu.. jadi sekadar melayan perasaan yang kekadang tu kebosanan maka aku pun try ler berjinak-jinak ngan dunia blogging nie... Padahal tak pernah tau pun apa tu blog n whatsoever nih!


Memang aku rasa yang aku nie buta IT. Tapi kalau kita tak tahu boleh belajar kan! Jadi aku try n error la.. So here I am... dengan rumah yang serba-serbi macam apa ntah nie...

Sorry to say yang aku memang tak berapa pandai dalam IT nih! Inipun aku mengarut jer nie..Mengagau gak la memula tu... Sekarang nih dah ok sikit.. but I'm still learning...


Hahaha~~ aku tak pernah pun nak buat coretan yang panjang-panjang. Sebab? Sebab aku memang tak reti nak bermadah pujangga. Tapi aku amat suka membaca sekadar tuk menambahkan ilmu yang aku ada... Iyalah makin banyak yang kita baca makin banyak yang kita tak tahu... Betapa ilmu Allah ini memang takkan habis kita tuntut seandainya kita diberikan untuk hidup seribu tahun pun!

Tiada ulasan: