Jom Tambah DUIT

10 April 2014

IDEA BARU...

Heh! Cam dapat ilham baru pulak rasanyer hari nie... 

Sebenarnya dah lama dah ada dalam perancangan. Kena realisasikan jugak nampaknya. Kena lebih gigh lagi kali ini. GO! GO! GO! Heh hee... :D

Okay tak kalau buat review novel dan cerita seba sikit apa yang dah aku baca? Okay lah eyk!! Baynak dah novel yang dah dibaca, duk terperap jerkat dalam bilik bila semua dah khatam dibelek-belek dari kulit depan hinggalah ke kulit belakang novel-novel aku tu...
Semangat baca novel pun dah berjangkit dengan anaknda-anaknda sume.. Berjayalah kat satu tahap nak galakkan diorang nie membaca...

Aku rasa setakat nie jer dulu sebab tengah berkobar-kobar nak tulis review novel-novel aku yang dah banyak tu... Nanti di lain pos akan cerita pulak pasal novel-novel yang dah aku baca yang ada dalam simpanan. Sebenarnya idea nie datang sebab teringat yang PABKL akan berlangsung tak lama lagi kan..??!! So mesti banyak novel-novel baru yang akan keluar samada daripada penulis yang telah lama dalam bidang ini atau pun yang baru jer nak menempatkan diri.. Apa-apa pun aku sokong para novelis tanahair kita nie. Semoga semua sukses dalam apa jua bidang yang diceburi.. ADIOS!!!

Tiada ulasan: